Monday, January 19, 2009

PRESENTATION SKIT7

Salam semua..hari ini hari yang berbaur suka dan duka buat saya. Apa tak nyer..hari ini rasa bangga sangat dapat present berkenaan SKIT 7 kepada Pihak MARA HQ dan meberikan sumbangan idea yang boleh pihak MARA perbaiki. Tapi ada suara-suara yang negatif sangat dengan pembentangan ini. Mereka yang bising menyatakan tak tau ujung pangkal berkenaan apa presentation ini mengeruhkan lagi keadaan. Sekurang-kurangnya berilah sumbangan idea..tetapi semua tu in term of money..no money no talk..alasan bagi mereka yang tak mahu menyumbangkan idea..apa-apa pun yang Puan Anis sarankan kepada kami ini..saya rasa ianya sesuatu yang positif perlu diambil kira. Terdapat missed communication di antara saya dan Dr Iskandar.
Apa-apapun hari ini banyak pengajaran buat saya pada hari ini..apa yang Din beritahu pada saya sudah cukup buat saya sebak. Bangga sangat dengan sifat professionalisme yang ada pada Sanor. Masih jauh mai rasa untuk mai menjadi begitu matang dan bersahaja seperti beliau. Berkawan denganya cukup buat saya selesa..apa-apapun Thanks Sanor..klu hang tak ada semalam aku kena present gak..anyway kau memangpun layak jadi ketua skit7. Thanks gak pada Chai dan Aini selalu bagi sokongan. Gambar-gambar sekitar presentation SKIT dan Taklimat MARA.

Ini gambar Aini, Sanor, Chai & K. Shifa. Masa ni tengah sarapan sambil membuat editing slide presentation. Mai mana? tentulah sedang mengambil gambar :).

Sebelah kiri ni pulak gambar En Zainal dan En Hassim tengah menunggu majlis bermula sambil membaca surat khabar.
Gambar di bawah ni pulak gambar Puan Salmah Hayati dari MARA HQ sebagai Pen. Pengarah Bahagian Usahawan MARA serta para pegawai MARA yang lain.

No comments:

Post a Comment