Thursday, January 22, 2009

JUMPA MENTOR OLIESCAPE


Hari ini jadual begitu padat..pagi aku jumpa supervisor Dr Shahizan, then aku uruskan hal surat kebenaran di fakulti kemudian selepas lunch aku ada conference discussion dengan Aini berkenaan assignment Finance. Kemudian Pukul 5-6.45 petang aku ada discussion dengan Mentor. So, segala input hari ini amat membantu aku membuat review projek cadangan.

Gambar di atas ni adalah gambar mentor aku. Dia ni muda dari aku..tapi respect giler..kerana kematangan dia..berani buat business di usia yang muda. Nama dia Mohd Azaly bin Man berasal dari Kota TInggi. Dah berkahwin mempunyai 2 orang cahaya mata. Ketika aku pergi berjumpa denganya..sebenarnya beliau kurang sihat..baru balik bercuti panjang di Jarkata (satu ofis dibawa). Bila la agaknya aku boleh buat macam tu..hehe

1 comment: