Wednesday, January 21, 2009

first time jumpa DR SHAHIZAN


Hari ini jumpa Dr Shahizan, bincang berkenaan system architecture..ok mudah faham..tapi banyak benda kena buat. Kira assignment cuti Raya Cina..kata dia..la

Setelah mendapat result yang mendukacitakan dari MDEC, aku tak buatpun apa-apa tentang MDEC resubmittion. Base pada Din dan Murni beritahu, seolah-olah tak payah hantar la..macam tu. So, just untuk memenuhi keperluan master ni..aku akan tetap teruskan dengan topik cadangan itu tapi major perubahan yang aku kena buat..iaitu hanya fokus pada pembangunan software sahaja. Perbincangan dengan Dr Shahizan berjalan dengan lancar. Urusan surat untuk mendapatkan maklumat dari Dekan juga telah diuruskan harap esok aku dapat surat tersebut, so aku boleh ler..memulakan perjuangan aku..Banyak gak task yang diberikan oleh Dr Shahizan. Tapi ok lah..dia bantu satu per satu..Harap semuanya di permudahkan ya ALLAH. Semuanya memang dirancang dan ketentuan itu semua dariNya. Aku harap aku ditempat orang-orang yang ada nasib yang baik..luck

No comments:

Post a Comment