Friday, February 6, 2009

MDEC CALL FOR WORKSHOP

Hari ini semangat ku tersuntik..bila terdengar suara yang memang aku tunggu-tunggu selama ni..sape lagi..Pn Haslinda dari MDEC ler..Ya Allah syukur..aku rasa ada harapan balik..tengah dok cari sape lecturer yang aku nak ajar masuk e- science seperti yang Dr Is sarankan..tetiba..MDEC jadi my priority list..lagi!

MDEC anjurkan bengkel 13-15 Feb 2009 di Regency Port Dickson. 12hb kul 3.00-10pm register. Hanya aku , Murni dan Din yang dipanggil untuk bengkel Resubmittion MDEC proposal PSF. Aku terus call En Zainal untuk meminta beliau sediakan kenderaan ke sana. Harap settle..Klu tak drive ler..Patut ler aku Call Murni tak replay pun..bila tgk blog dia..dia kata dia sedih sebab 13 tu hari yg cukup bermakna untuk dia ambil hadiah sebab menang BPC tempohari..Anyway..murni akak ucapkan All the best to you..surely, ada yang lebih baik menunggu Murni..

No comments:

Post a Comment